Obdarowywanie klientów lub kontrahentów biznesowych drobnymi upominkami pozwala wyróżnić się na tle innych marek. Prezent zapakowany jest zwykle w kartonik ozdobny, którego wygląd podkreśla rangę wydarzenia. Oprawa zewnętrzna pudełka może zawierać stosowny nadruk lub finezyjną dekorację wykonaną ze wstążek czy koralików. Choć współczesna technologia druku pozwala uzyskać nawet najbardziej intensywne kolory, wiele luksusowych marek wybiera kartoniki ozdobne w stonowanych barwach. Modny jest także trend ekologiczny, zgodnie z którym firmy stawiają na rozwiązania minimalistyczne, zrobione z naturalnych tworzyw.

Gustowny kartonik ozdobny

Zarówno duże pudełka prezentowe, jak i małe kartoniki ozdobne naszej produkcji są estetyczne i bardzo eleganckie. Często firmy organizują akcje promocyjne, które wymagają spakowania gadżetu do kartonika ozdobnego. Tego typu opakowania sprawiają, że nawet niedrogi produkt wygląda na bardziej wartościowy. Upominki luksusowe natomiast wymagają godnej oprawy.
Najczęściej nasze kartoniki ozdobne wykorzystują marki, które:
– tworzą materiały promocyjne lub reklamowe,
– wprowadzają na rynek nowy produkt,
– chcą spakować prezenty dla kontrahentów lub dla klientów biznesowych,
– zamierzają obdarować pracowników,
– organizują firmowe eventy (targi, konferencje, szkolenia).
Wszystkie tego typu akcje zwiększają lojalność kontrahentów, a w przypadku obdarowanych pracowników pozytywnie wpływają na jakość ich pracy. Dlatego współpracujące z nami firmy dużą wagę przywiązują do finalnego wyglądu kartoników ozdobnych.

Kartoniki ozdobne – personalizacja upominków firmowych

Najbardziej znane firmy mogą pochwalić się wysoką rozpoznawalnością elementów identyfikacji wizualnej, takich jak logo i jego dominująca kolorystyka. Osiągnięcie światowego poziomu wymaga jednak wielu lat pracy oraz zaangażowania działu marketingu. Aby stać się rozpoznawalnym, warto umieszczać logotyp marki na wszelkich materiałach promocyjnych lub reklamowych. Należą do nich także kartoniki ozdobne.
Taki zabieg sprawia, że upominek zostanie lepiej zapamiętany i będzie kojarzył się z konkretną marką. Tym samym firma pozytywnie zapisze się w pamięci obdarowanego. Nadruk można umieścić zarówno na zewnątrz pudełka, jak i w środku. Oprócz samego logo ważny jest także dobór kolorów charakterystycznych dla firmy. Projektując nasze pudełka ozdobne, bierzemy pod uwagę wszelkie uwagi klientów dotyczące wyglądu kartoników. Dążymy do tego, aby realizacja była nie tylko estetyczna, ale także spójna.

Kartoniki ozdobne o różnych kształtach

Typowy kartonik ozdobny to najczęściej pudełko w formie kwadratu lub prostokąta. Z powodzeniem jednak wykonujemy także duże i małe kartoniki ozdobne w wybranym przez klienta kształcie. Wysokie pudełka na wina czy inne alkohole, bądź okrągłe kartoniki ozdobne na kosmetyki to tylko przykłady naszych udanych realizacji. Poza zewnętrzną oprawą zwracamy także uwagę na estetykę wnętrza opakowania. Biżuteria i inne luksusowe produkty np. zegarki idealnie prezentują się umieszczone na ekskluzywnym wypełnieniu. Atłasowa wyściółka w wybranym kolorze to doskonałe tło dla srebra lub złota.

Wielozadaniowy kartonik ozdobny

Nasze pudełka ozdobne sprawdzą się do pakowania m.in. biżuterii, zegarków, kosmetyków, alkoholi, galanterii skórzanej, porcelany, rękodzieła, długopisów, piór, gadżetów elektronicznych czy voucherów. Możliwości techniczne pozwalają nam na zaprojektowanie dużych i małych kartoników ozdobnych o różnorodnych zastosowaniach. Możemy tak zagospodarować wnętrze pudełka, że zmieści kilkuelementowy zestaw prezentów. Zachowujemy przy tym odpowiednie proporcje oraz standardy estetyczne. Możemy też stworzyć pudełka w różnych rozmiarach, które będzie łączyła jednolita stylistyka. Jest to alternatywa dla pudełka mieszczącego kilka cennych upominków. Decyzja o tym, z której opcji skorzystać zazwyczaj zależy od charakteru prezentu i okoliczności jego wręczenia.
Przy pomocy kartoniku ozdobnego można nie tylko efektownie zapakować prezent. Pudełeczko chroni upominek przed zniszczeniem, a zarazem stanowi istotny element niespodzianki. Pierwsze wrażenie może być kluczowe w nawiązywaniu pozytywnych relacji biznesowych.